Saturday, April 4, 2009

ISU GAMBAR ELI : SAYA DOAKAN AGAR MEREKA YANG MELAKUKAN KEZALIMAN INI DIBALAS OLEH ALLAH

. Buku kecil ini disebarkan di Bukit Gantang
.
Risalah ini juga turut dijadikan mainan kempen BN
.
Hari ini, sekali lagi BN melakukan satu perbuatan keji, dan mencabul hak seorang wanita bukan Islam! Memang mengesalkan semua pihak. Hari ini, Malaysiakini mendedahkan di antara perbuatan BN yang dilaknat, iaitu menyebarkan gambar bogel Elizabeth sebagai cara berkempen. Saya sebagai seorang Islam, malu dengan perbuatan terkutuk BN itu.

Sudahlah mereka menceroboh kediaman Elizabeth, mengambil gambar peribadinya, kemudian dijadikan tontonan umum. Memang kejam! Inikah BN yang sebelum ini dikatakan sebagai memperjuangan maruah? Elizabeth adalah seorang wanita bukan Islam, dan saya yakin, beliau sendiri mengatakan bahawa kelakukan BN ini bukanlah kelakuan seorang Islam.

BN boleh dikategorikan mencabul hak dan maruah seorang wanita. Inikah yang dikatakan sebagai pejuang? Shahrizat yang sebelum ini mengatakan bahawa dia akan memperjuangkan hak wanita. Hak wanita? Ya, hak wanita yang menyokongnya sahaja! Memang Haprak!

Di dalam artikel ini, saya ingin memberi sedikit peringatan kepada BN, terutamanya mereka yang terlibat dalam memalukan seorang wanita bukan Islam. Ketika peperangan, Nabi Muhammad SAW pernah mengingatkan bahawa, tentera Islam tidak dibenarkan menganggu gugat tiga golongan ini, iaitu, ahli ibadat yang sedang berada di tempat ibadat mereka, wanita, orang tua dan kanak-kanak.

BN hari ini, sudahlah menegakkan perjuangan yang sesat, dipermainkan pula hak seorang wanita. Wahai kaum wanita UMNO, anda semua bersubahat menjahanamkan hak seorang wanita lain seperti kamu. Islam sudah mengajar kita bahawa mencabul hak, menceroboh rumah orang, merompak dan sebagainya adalah satu perbuatan yang paling terkutuk.

Apa salahnya Elizabeth itu? Wahai BN, anda jangan terlalu suka dengan berkempen cara ini, Allah akan membalas segala kezaliman tersebut. Allah boleh menyebabkan isteri kamu cari lelaki lain, sebagai balasan kepada perbuatan kamu ini. Allah boleh menyebabkan keturunan kamu lahir dengan zuriat yang haram, juga sebagai balasan kepada kamu yang mencabul hak seorang wanita ini!

Allah SWT mampu membalas segala kejahatan yang kamu lakukan. Apakah hukum melihat aurat seseorang? Dan apakah pula hokum menyebarkan gambar aurat tersebut? Apakah hukum mencabul hak seorang wanita? Apakah hukum menceroboh rumah orang? Masihkah anda mengatakan BN itu menegakkan keadilan dengan sebegini?

Demi Allah, kelakuan mereka yang menyebarkan gambar bogel ini akan dibalas oleh Allah, perbuatan ini juga akan dilaknat oleh Allah SWT! Dosa kamu terhadap Elizabeth tetap dihitung oleh Allah walaupun dia bukan beragama Islam. Dan saya doakan agar mereka yang terlibat dengan dosa ini mendapat balasan yang berhak bagi mereka… Ingatlah, doa orang yang dizalimi itu berkesan.

Salam Perjuangan

Dr Fikrah

No comments:

Post a Comment