Saturday, April 18, 2009

BN PERAK AKAN TERKUBUR SETELAH ZAMBRY MENANG KES PENGGANTUNGAN


Kelmarin, Zambry telah memenangi kes penggantungannya dan beberapa orang exconya. Beliau sempat memberi nasihat supaya PR dapat menerima keputusan mahkamah dengan sebaiknya. Mungkin hatinya gembira atas kemenangan tersebut. Saya ingin bertanya, “berapa lamakah kegembiraan itu?” Wahai Zambry, tiada seorang pun manusia di dunia ini yang gembira sepanjang masa!

Saya yakin orang yang gembira, pasti akan dirudung sedih. Bahkan, semakin hebat kegembiraan tersebut, semakin hebatlah kesedihan yang bakal dihadapinya. Kalau sebelum ini, Najib gembira kerana berjaya menjadi PM, dan terlepas daripada Kes Altantuya, namun, esok lusa, beliau pasti akan sedih dengan jawatannya sebagai PM itu.

Contoh yang boleh saya berikan, seorang yang menang wang judi lalu membeli sebuah kereta BMW. Sudah pasti dia akan gembira ketika itu, kerana disangkanya sebagai durian runtuh. Namun, malang sekali, ketika memandu kereta tersebut, dia mengalami kemalangan yang teruk sehingga menyebabkan kakinya kudung. Kesedihannya kehilangan kaki akan dideritai sehingga akhir hayatnya!

Begitu juga Zambry. Beliau seronok dengan kes yang dimenanginya. Namun, anda jangan lupa, sekiranya anda menang ketika perbicaraan dengan Nizar sekalipun, anda tetap akan bersedih. Sekiranya benar anda akan terus menjadi MB selepas ini, tunggulah pilihanraya akan datang. BN akan terkubur terus! Muka anda akan dikenali ramai dengan watak seorang perampas kuasa. Anda akan merana sampai mati akibat jawatan yang anda menangi.

Adakah pilihanraya akan datang, anda masih berusaha menggunakan pengundi hantu? Kami persilakan kepada anda supaya menggunakan pengundi hantu! Semakin ramai pengundi hantu, semakin bertambah kebencian manusia (bukan hantu) terhadap anda. Anda lebih layak digelar wakil hantu, bukan wakil rakyat.

Kalau sebelum ini pengundi Melayu Pakatan Rakyat dikatakan berkurangan di Bukit Gantang, namun, perkara ini bukanlah sesuatu yang perlu digembirakan oleh BN. Biarlah semua orang Melayu tolak Islam sekalipun, Allah berkuasa untuk menukar Islam kepada bangsa lain yang inginkan Islam. Sebelum ini Melayu adalah mereka yang beragama Islam sekiranya menurut perlembagaan persekutuan.

Namun, ia mungkin akan menjadi tidak relevan satu hari nanti. Perak akan dikuasai oleh bangsa bukan Melayu yang inginkan Islam. Ini kerana pemikiran manusia adalah selari dengan Islam, dan orang yang tidak mahukan Islam adalah mereka yang tidak berfikir, atau dengan bahasa kasar, takda otak.

Orang seperti ini disifatkan di dalam al Quran sebagai binatang. Siapakah orang ini? Mereka adalah orang yang mempunyai hati, tetapi tidak mahu menerima Islam. Mereka juga mempunyai telinga, tetapi sengaja menolak kebenaran yang sampai ditelinganya, mereka mempunyai mata, tetapi sengaja tidak mahu melihat kebenaran Islam… mereka inilah binatang, bahkan lebih teruk.

Salam Perjuangan

Dr Fikrah

No comments:

Post a Comment