Thursday, June 25, 2009

MASIH TIADA VAKSIN PENCEGAH BAGI WABAK SELSEMA UMNO

Setakat ini, kita kerap mendengar tentang kemunculan virus selesama babi. Sehinggakan beberapa buah sekolah terpaksa ditutup disebabkan wabak ini. Namun, tidak dinafikan juga, semenjak selesainya masalah kerajaan perpaduan di dalam PAS, telah menyebabkan tersebarnya virus yang baru, iaitu Selsema UMNO.

Virus ini muncul disebabkan tangisan UMNO terhadap kegagalan mereka memecahbelahkan PAS, dan kegagalan mereka menjadikan PAS hamba bagi mereka. Semua rancangan mereka tersebut gagal, dan menyebabkan mereka mengalami selsema disebabkan tangisan mereka yang tidak berkesudahan itu.

Hari semakin hari, Najib yang menjadi Presiden UMNO, adalah orang yang mengalami serangan virus ini yang paling teruk. Bahkan siang malam beliau memikirkan vaksin pencegahnya. Sehingga sekarang, vaksin tersebut masih gagal ditemui. Kalau sebelum ini, beliau menyangka bahawa kerajaan perpaduan adalah Vaksin yang dapat menghilangkan peningnya selama ini, rupa-rupanya ia menjadi sebaliknya.

Rupa-rupanya beliau pula mengalami sakit yang lain. Hilang sakit kepala yang sedikit, tetapi menyebabkan selesama UMNO yang teruk. Siang malam dok sedut ingus, sambil air mata meleleh mengalir. Saya doakan semoga beliau tidak menemui vaksin tersebut, melainkan beliau keluar daripada UMNO dan menyertai PAS. Anda akan tersenyum apabila bersama PAS. Tiada lagi selesema UMNO.

Inilah saranan saya kepada beliau dan semua orang UMNO. Jangan biarkan selesema anda itu berterusan sehingga mati. Sertailah PAS sebelum anda mati disebabkan selesam itu, atau mati dalam keadaan masih mengalami selesema UMNO. Allah SWT adalah empunya kerajaan dan kekuasaan. Dia mampu untuk menterbalikkan UMNO dalam sekelip mata.

Bahkan, UMNO yang selama ini merasa senang dengan kejahatan yang mereka lakukan, mereka lupa bahawa mereka itu pada mula penciptaan mereka hanya setitis air mani. Langsung tidak mampu untuk merosakkan Islam. Tetapi, apabila Allah SWT memberikan akal kepada mereka, mereka suka untuk berfikir tentang perancangan untuk menghancurkan Islam, agama Allah SWT.

Sehingga hari ini, masih tiada lagi vaksin pencegah selesema UMNO...

Salam Perjuangan

Dr Fikrah

No comments:

Post a Comment